Godmorgon världen!

Well, här sitter jag och känner mig nyvaken fast klockan snart är elva en vardag, waay to go. Klassen är på bowling, och jag sitter hemma och försöker mig på bloggdesign. inte alltför framgångsrika försök kanske, men det ska nog fixa sig tids nog hoppas jag ^^. Om några timmar ska jag träffa en massa snäll människa från öppenvården, och vi ska åka och titta på hennes hästar, haha. det blir säkert skoj. En sak jag har börjat störa mig nått otroligt på är alla god damn it så gott som musiklösa radiokanaler. Satte på radion en sväng imorse för jag ville ha musik när jag tvättade håret, men nejdå. enbart snack, på varenda kanal! väntade ca. 10 minuter; samma sak fortfarande. det var bara lugna favoriter som spelade någon enda låt at all :O! Så galet irriterande, sätter jag på radion gör jag det för musikens skull, inte för att lyssna på någon dryg snubbe i hundra år! gaah. Nej, nu ska jag inte bara klaga. Tänkte att dagens rekomendation skulle bli...*trumvirrvel*...att baka äppelpaj 8). yes, det kan få låta precis hur knas det vill, men det finns inget bättre än att sitta framför tv:n med varm äppelpaj och vaniljsås och mysa nu när höstmörkret kommer smygande. när det gäller fett och socker; det är skillnad att unna sig något då och då & att äta det på rutin. alltså, var inte rädda för att äta något yummie då och då, det mår vi bara bra av. :3




Kommentarer
Postat av: spacestore

jajaa :D

2009-08-26 @ 18:23:57
Postat av: jossanh (HEJTURE)

behöver du hjälp, så vet du vart jag finns (a)

2009-08-28 @ 20:44:53
URL: http://saturday.devote.se
Postat av: Starshine

Ohh, vill mysa i höstmörkret med dig och äppelpaj. xD

2009-08-30 @ 17:16:42
Postat av: Papperulle

Mmmm , Hallon :D

2009-08-30 @ 17:30:30
Postat av: kalle

sexy girl e du

2009-08-30 @ 17:30:54
Postat av: Sovsäck

HallonPaj det är jätte gott! :o

2009-08-30 @ 17:32:35
Postat av: Peter

sexy msn

2009-08-30 @ 17:33:17
Postat av: Anna

Jag har testat att baka hallonpaj , det var rätt gott faktist :)

2009-08-30 @ 17:34:47
Postat av: Rebecka

Du har riktigt fina bilder ;P

2009-08-30 @ 17:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0