Busstrubbel & matteflopp

Hoppas att er dag började bättre än min, för min morgon var skit. rakt igenom. Det började med att jag klev på fel buss, vaken som jag var *host*. Så bussen svängde in på tallåsvägen, och i was like "holy crap". no fun at all. jag gick av bussen och var tvungen att springa tillbaka till lovisedal, men då hade jag ju redan missat bussen jag skulle ha varit på. well, nästa buss skulle gå om 10 min, alltså borde jag hinna med bussen jag skulle byta till vid hagmovägen. men nejdå, turen var inte på min sida. precis när vi kommer till hagmovägen, så går min buss. Jag satt alltså kvar på bussen jag befann mig på, i hopp om att den skulle köra om bussen jag skulle med. det gjorde den inte. så när vi kom fram till sista hållplatsen där jag kunde byta buss gick jag av, och då stod bussen vid en hållplats på andra sidan vägen. Jag sprang så fort jag kunde över öövergångsstället, och fick massa bilar att stanna trotts att det inte var grönt. precis när jag är framme vid dörrarna och tänker "yes jag hann", så kör bussfanskapet. Blev så pissed off att jag höll på att börja grina (ja, det händer att jag gråter när jag är förbannad><). Så jag bestämde mig för att gå upp till erikslund, och hela vägen slöade jag, och var allmänt deprimerad. när jag var ca 30 meter ifrån busshållplatsen kör en buss om mig, men det stog ej i traffik, så jag fortsatte slöa. nästa gång jag tittade upp stod det inte ej i traffik på bussen längre. SHIT. Än en gång sprang jag som utav bara helvete, och jag hann. fyfan, har inte varit så tacksam på länge. alltså kom jag till skolan i tid, en kvart för tidigt tom. Så var det matte, och jag skulle fortsätta med första kapitelprovet. Så får jag totalt hjärnsläpp och failar tom de lättaste talen. som tur är har jag en superbra lärare, så jag ska få fortsätta nästa gång. Så visade det sig att jag har missat ett friends-möte också. kul. Min morgon har alltså sugit rätt hårt. men soppan vi fick till lunch var i alla fall god. 

Jag ritar sexigt i pain, yeah! ;D


Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha!! sexy pain yeaaaaahH!!!";D

2009-10-19 @ 21:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0