Frost & kanelbullar ♥

Tjolahopp. Natten/morgonen har varit lite småintressanta faktiskt. Jag sov hos annzofi i natt, och vi hade hela huset för oss själva. Vi åt nudlar, tittade på tv och pluggade. Innan dess hade vi fikat i centrum med. Tryckte i mig en bit chokladtårta och apelsinjuice, nyttig som jag är *host*. Anyways, gott var det. Satt alltså hos annzofi hela kvällen och försökte koncentrera mig på samhällskunskapsläxan, vilket till en början gick åt skogen. tittade på tv, smsade dreas, och gjorde massa annat än just det jag skulle. När annzofi gick och lagade nudlar kom jag dock igång lite, och till min egen förvåning så hann jag faktiskt klart. Nu sitter jag i skolan, och märkte nyss att den inte böhövde vara klar förän imorgon. >< fail. men nu är den ju gjord i alla fall. Vi har sovmorgon idag, och börjar med bild 09.40. annzofi däremot var tvungen att åka kvart i åtta (jag skulle ha åkt en halvtimme senare), så jag fick lulla runt i centrum ett bra tag. passade på att köpa en kanelbulle och lite juice, yumyum. satte mig i parkenm och åt, vilket var lite halvmysigt, men jag frös nått grymt + att bänken jag satt på var frostig, så jag fick sitta på påsen som bullen hade varit i. it worked, i alla fall. Orkade inte vänta så länge som jag skulle ha gjort, så jag tog en tidigare buss till täbyvägen och gick upp till erikslund, för att hålla värmen lite i alla fall. Ganska skön promenad after all. :) Så jag var i skolan way för tidigt, menmen. :3

Hoppas ni också har haft en bra morgon, och inte frusit lika mycket som jag! <3


Kommentarer
Postat av: Din kära vän

2009-10-06 @ 13:40:31
URL: http://spacestore.blogg.se/
Postat av: Din kära vän, igen

jag glömmde kommentera ><

2009-10-06 @ 13:41:05
URL: http://spacestore.blogg.se/
Postat av: Asmir

så söt du är att min msn om du vill!

2009-10-06 @ 23:27:14
Postat av: Pioneer, SN

GOMORRON, HARRIET! :)



Hoppas att du har sovit gott!?

Snart ska jag själv krypa i säng.



Detta är mitt första Inlägg här - det blir bara en kort Kommentar:

"...och gjorde massa annat än just det jag skulle."

HA HA HA... Du är minsann i gott sällskap!

Ditt val av Rubrik - Frost & kanelbullar ♥ - var ju Perfekt. Kan du börja förstå, att du är BRA, Harriet?!

Se till att du inte fryser idag!! Och, akta dig för Kanelbullar!! ;)



KRAMA MIG... när jag Bäst Behöver det! ♥ Harriet!?

2009-10-07 @ 06:31:20
Postat av: Lucas

Okej, seriöst. om jag nu tycker du e jätte fin och vill maila till dig. =) Hur F-n går jag tillväga då ;) .. hittar ej din mail ju.



// L

2009-10-08 @ 11:06:07
Postat av: Camilla

Grattis på namsdagen! =]

Kram Milla

2009-10-10 @ 18:33:14
Postat av: SpaceStore A

omg, kulkul!

2009-10-11 @ 13:02:24
URL: http://spacestore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0