helskoj helg! ^^

Den här helgen har det varit full fart. Började med att jag träffade ricke i fredags, och vi var och åt kinamat. supertrevligt faktiskt :) På lördagen blev det att gå upp waay för tidigt, för att åka in till bromma och möta upp carro. Vi hade planerat att gå på chokladmässan på nordiska muséet, för att maja tydligen jobbar där, men sedan bestämde vi oss för att gå på bio istället, och se "allt för min syster", som jag berättade om i mitt förra inlägg. Vi åt på sawadee också, och hann med massa affärer, plus en himla massa nödvänigt prat. På kvällen var jag på fotopromenad, så det blev inte mycket tid över då heller. Idag har jag mest suttit vid datorn och pratat med dreas. helgen har alltså varit väldigt trevlig.

Vad har ni gjort i helgen? <3


Kommentarer
Postat av: andreas

gimme more, gimme more <--- jag lyssnar påden låtan!

jag gillar helger:(

2009-10-11 @ 20:00:48
URL: http://spacestore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0