Antirandom rubrik.

Jag är verkligen inte kreativ idag. Antar att jag har gått och fått svininfluensan nu också, har grymt ont i massa muskler, och är superförkyld. Inte världens roligaste kanske, det förstör min helg. efter gårdagens flum med dreas blev jag i alla fall något piggare. "han syns inte i bakgrunden va?" "neej, absolut inte, man ser bara fotöljerna." (<--försöka övertala mamma att det verkligen var sant. "HAHA jag har printat honom!" eeehe, nejnej, man såg ju inget oO haha kan typ inte sluta skratta åt det där, men antagligen så fattar bara dreas. whatever. resten av min lilla familj är ute och hjälper grannarna att såga ner lönnar och grillar korv eller nått sånt där. kommer sakna lönnarna, de har ju stått där och brett ut sig sedan jag var...aa, hela mitt liv tror jag :P hoppas de låter lite lönn vara kvar. (det gäller 2 stora lönnar mitt i grannskapet, i vår lilla minipark på rondellen). det låter flummigt men vafan, går inte att förklara på ett vettigt sätt. Visste ni att yoggis drömyoghurtar är galet yumyum? spec. de med cheesecaka-strawberry smak x) om inte, så vet ni det nu. nu ska jag vara lite mer social med micke, ha det gott, och titta gärna in på bloggen snart igen.


Kommentarer
Postat av: spacestore.blogg.se

silly boy >_>

2009-09-19 @ 12:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0