Båtfärd på östersjön

Tjohopp :) Idag åkte jag och klassen båt på östersjön. Det var riktigt skoj, och helt klart över förväntan. jag inte vänta tills jag får se de bilder som togs idag *begär*. Vi mätte temperaturen på ca. 30 meters djup, letade djur från bottenslamet, kollade fosforhalten osv, men det gick rätt fort så vi satt mest och umgicks i hytten eller på däck. Efter båtturen, som tog ca. fyra timmar var jag galet trött, så jag satt och sov hela vägen hem. Lyckades missa att gå av i centrum, så det blev långpromenad för min del. wohej. Känner verkligen att jag borde hitta på något på eftermiddagarna, men samtidigt orkar jag inte så jag sitter mest vid datorn och låter tiden gå. I helgen tänkte jag att jag skulle dra in till sthlm och fotografera lite. Får se om det blir något av de planerna. Vad brukar ni göra när ni är otroligt sega men ändå känner för att hitta på nått skoj? Komentera gärna om ni har några förslag. Ska försöka uppdatera bloggen lite oftare än vad jag har gjort de här dagarna, promise. Pussi <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0