blabla

Tjohopp, nu sitter jag i skolan och väntar på att nästa lektion ska dra igång. Har precis käkat dundertidig lunch, och var inte alls hungrig egentligen. Nästa lektion är naturkunskap *suck*. Verkligen inte mitt starkaste ämne, plus att det är mycket att ta igen nu när jag har varit hemma en hel vecka. Sov på åbyvillan idag by the way. Var som vanligt nervös och stuff när jag skulle dit, men det släppte i alla fall lite under kvällen. Vaknade mitt i natten av nått som lät, annars var det rätt soft att komma hemifrån lite, och jag antar att det är det som är tanken. När jag blev väckt av ola vid sju imorse var bara han, jag & en kille till vakna, resten sov. Min data failar bye.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-12 @ 19:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0