Boored big times o_O

Börjar känna mig dålig på att uppdatera... hur som helst, nu sitter jag i skolan, har lunchrast. Rätt skön dag, eftersom vi har en lektion mindre idag pga. sjuk lärare. *happytimes* Igår var bröderna här. Vi var ute och gick ett tag, och åt. mamma hade fixat en rejäl middag, mestadels eftersom hon fyller år nu i veckan. Btw, jag rekomenderar antonbergs glasstårta, den är helt totalt överunderbar. Så go for it, för min skull ;D mwaha. Helgen har alltså varit rätt så okej för min del. Vad hittade ni på? berätta gärna. För övrigt längtar jag ihjäl mig efter ockelbo resan med johanna, snart bara en vecka kvar. *tagga* ha det gott, ska försöka fixa fler inlägg när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0