Ännu en morgon på bloggen

Kul liv jag har alltså, ligger hemma och snorar och bloggar. kan inte sova pga huvudvärk, och orkar knappt läsa eftersom det svider i ögonen. hoppas verkligen att ni har det bättre. det är sjukt kul att ni besöker bloggen så mycket by the way, det värmer :). ikväll tänker jag mysa upp mig framför teven med nybakade kärleksmums-rutor eller vad det heter, och titta på någon mysig film. tror inte att jag kommer kunna gå till skolan imorgon ändå, så jag kommer kunna vara uppe länge och mysa. me like. börjar bli småsur nu också, på att nageldekorationerna jag beställde för...ett tag sedan, aldrig kommer. gaah, jag är otålig nu ju! äsh, jag sitter bara och svamlar, återkommer när jag har något vettigt att lägga upp. eller vettigare i alla fall.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Säxiig bild Harriet!!!!!!!! <333333

2009-09-21 @ 20:20:02
Postat av: Anonym

/ carro (A):P

2009-09-21 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0