spacestore.blogg.se

Hejhopp världen! Varit hemma från skolan idag *ångest*. ska antagligen vara hemma imorgon med. sitter och snackar med dreas, och han vill att jag reklamerar hans blogg. så besök www.spacestore.blogg.se när ni ändå är inne här. :D Det är en bra blogg, så tveka inte. dessutom är et synd om honom, för han har ont i fötterna x) Just nu är jag galet sugen på pannkakor med blåbärssylt & grädde. ju mer jag går in för att inte äta onyttigt, ju mer onyttigheter blir jag sugen på. Innan vecka 42 ska jag ha nått mijemåttet 70cm, thats it! Nu har jag över 1000 besök på bloggen, sjukt kul att ni besöker, tack! 3:e inlägget iag, nu får jag snabba på mig lite om jag ska nå 7 inlägg. oO Det här får räcka nu i alla fall, dreas tjatar. 

 

Kommentarer
Postat av: ananan

tacktaacckk (a)

2009-09-21 @ 16:01:23
URL: http://spacestore.blogg.se/
Postat av: christian

hejsan adda mig såå otroligt vacker och sööt du är :D kramar

2009-09-21 @ 23:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0