Dryg, drygare, drygast

Well, sitter i skolan och bloggar nu igen... ingen italienska, så det är en hel del dötid. Någon som vet vilken bloggnivå som kommer efter grundnivå? Har haft bas, och grund, men är nyfiken på vad som kommer efter det. Idag skrev vi laborationsraporter. Jobbigast på länge tror jag. Jag och oscar fick göra labben idag, eftersom vi var sjuka förra veckan. Det var något om osmos, om gurkor som sväller/skrumpnar. helt ärligt så har jag ingenting nytt att komma med. allt rullar på som vanligt, så det är rätt svårt att hålla bloggen interessant. jag failar något på det... anyways, jag dör snart. mina byxor skaver utav bara helvete, och har gjort hela dagen. jag har blivit fet eller nått o_O dont know, men ont som fan gör det. svimmar snart känns det som, fyfan, skulle ge vad som helst för att få komma hem och sova/äta/slappa. brandlarmet gick på skolan idag med. Mindre skoj att vi fick springa ut på fotbollsplanen utan jackor, när det är snudd på minusgrader ute. aja, ska sluta ordbajsa nu, ha det gott.


Kommentarer
Postat av: henke

hej fin blodd ^^jag har också asbergs adda min msn vore kul prata med någon mer som har asbergs.

du kan ju kolla mina sidor också om du undrar vad jag för för någon =P



http://www.tagged.com/henkess

http://fukofff5.spaces.live.com/

2009-10-01 @ 04:18:07
URL: http://fukofff5.spaces.live.com/
Postat av: henke

oj jag menade fin blogg stavade fel hehe, nu ska jag sova natti

2009-10-01 @ 04:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0