helgens bloggfeber on tha way

Heei världen! äntligen har jag fått tid att uppdatera igen. sjukt svårt att få tiden att räcka till på vardagarna. är lite smått upprörd över att texten förändrades så galet mycket förra veckan, men det är väl bara att jag uppdaterar tillräckligt mycket så tänker man nog inte på det så mycket. idag hittade jag 2 sugrör i ett skåp som tydligen skiftar färg, ska ta och prova dem imorgon. jag har också blivit erbjuden skånskalektioner och ramlat på en gubbe på bussen. intressant liv man har. träffade monica igår. vi var på åbyvillan och bestämde tider, sen åkte vi hem till mig för att hon var nyfiken på marsvinen. hehe, det var en rätt ok dag iaf. veckan har varit totalt fullproppad, men jag klagar inte. det värsta är som sagt att bloggen blir lagd på hyllan for a while. men på helgena kommer det nog att rulla på. kärlek till er som har tålamod att läsa.

Kommentarer
Postat av: jossanh

mina & andreas skånskalektioner är de bästa på marknaden! :3

2009-09-11 @ 19:54:54
URL: http://saturday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0