Korvbollar



HAHAHA men seriöst, var är världen påväg? Korv ska vara avlång, inte rund, det är ju helt självklart. XD bara namnet korvbollar är failat enligt mig. Tänk er t.ex en liten unge fråga sin mamma vad det blir till middag.
"det blir korvbollar med mos". <--haha, jag kan inte sluta haka upp mig på det där. dessutom går det att misstolka big times, om man nu är sån som ofta misstolkar (y). men jag ska inte bara klaga; de är prima som hundgodis, hunden älskar dem.
Så go for it, och ha korvbollar till middag på onsdag allihopa! ;D kommentera gärna er åsikt om korvbollarna också, det skulle uppskattas. :D


Kommentarer
Postat av: andréas

ser nästan ut som det står kukkorv me xD

2009-09-21 @ 12:02:45
Postat av: Martin.

Jag tycker det är en bra idé. Slipper man skära upp korvarna, om man nu ska göra det. Gott ser det ut att vara också.

2009-09-24 @ 15:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0