morgonpigg, eller inte

hejhopp alla morgonugglor. klockan är inte ens sju, och halva världen sover, men jag sitter redan framför datorn i en alldeles för röd polotröja och gosar. well, det låter ju som en perfekt morgon kan man ju tycka, men jag har så galet ont i halsen. eftersom svininfluensan härjar fritt, så ville inte mamma att jag skulle gå till skolan. så nu sitter jag och har lite svag ångest sådär, aldrig kul att hamna efter. Igår var jag iväg och lärde mig laga mat, haha. på grund av att jag har asbergers syndrom ska jag vara på ett ställe en gång i veckan där jag sover över, umgås med folk, äter middag och pluggar. Jag kommer att få hjälpa till i köket en hel del också, och få lära mig saker som jag gått miste om hemma. Jag ska ju trots allt snart flytta och starta upp ett eget liv. Lite panik, men skönt ska det bli! Vecka 42 bär det av till ockelbo tillsamans med johanna, vilket innebär längtan på hög nivå. lovar att uppdatera så mycket jag kan innan jag åker. By the way är jag skyldig er att ladda upp ett recept på kärleksmums, får ta och göra det nu när jag är hemma och är sjuk. Och läsare, vad ska ni hitta på på höstlovet? :D själv har jag inga planer alls än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0