~Sönderstressad & marsvinsfreak~





Kände för att lägga upp en bild på nya marsvinet X-it, så here we go.
Är hemma från skolan idag. Har gått och stressat upp mig mer och mer enda
sedan skolan började, och igår kväll blev det för mycket, om man uttrycker
sig så... hade huvudvärk, och världen gungade rejält kändes det som. Ush,
lackade ur totalt på allt och alla innan jag bröt ihop totalt. sedan somnade
jag utan att ha hunnit byta om eller nått, och vaknade inte föränn skolan
hade börjat imorse. snackade med min kontaktperson på öppenvården eller
vad man säger, och hon tyckte att det var ok att jag stannade hemma idag.
orkar snart inte med mig själv längre. mamma tyckte jag skulle försöka ta
det lugnt idag, men jag har tusentals grejor att fixa. måste städa, sortera
kläder, klippa Wille & X-it's klor osv. Jag börjar tvivla på att skolan kommer
fungera om min kropp fortsätter sätta stopp för allt. Kul att jag sitter på
bussen och kallsvettas och mår illa utav stress och ångest varenda morgon,
och kul att jag har ont i magen och är yr av nervositet 24/7. Det värsta
är att jag inte kan göra något för att stoppa det. Antidepressiva har tagit
bort en del intryck och hjälpt mig att känna mig säkrare, men nu då?
Fyfan, jag kan inte ens lådsas vara glad längre, och jag får så sjukt dåligt
samvete när jag bara är grinig och trött inför mina vänner. hate it! aja,
nu ska jag inte bara klaga. Det är superfint väder at the moment, så om
jag hinner sticker jag ut och fotograferar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0