Svar på tal, tal på svar

Fick nyss frågan varför jag startade upp en blogg, iställer för att fortsätta vara aktiv på bilddagboken som jag varit så länge nu. Svaret är ganska enkelt; på bilddagboken är det svårare att få rätt budskap att nå fram till alla målgrupper. Budskap? Visst, jag lägger ut mycket ovärda inlägg med bilder på accessoarer, recept osv. Jag har inte direkt något intressant liv, och inga exclusiva kläder och skor att brilljardera med. But, jag vet hur det är att vara annorlunda utan att själv ha valt det, hur det är att leva med aspergers syndrom. Eftersom jag gärna är öppen med att jag har det, så vill jag kunna sprida fakta, tankar & vardagliga situationer vidare till mina läsare. Vet man inte om att jag har aspergers, så känner man mig inte. Så tänker jag i alla fall. Vet man däremot vad det är för något så kan man förstå mitt betéende, och först då lära känna mig på djupet. Därför skaffade jag min blogg, så nu vet ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0