~ Tidsfördriv ~



Favoritcafé:
Finns många underbara ställen i sthlm, men det nya i centrum slår nog det mesta tycker jag.
Favorittidning: Beror helt på när jag ska läsa den... seventeen, story & solo har jag samlat på mig en del av iaf.
Favoritplagg i garderoben just nu: Nya vinter/höst-tröjorna från bikbok.
Byter gärna garderob med: Beyonce Knowles garderob skulle ju inte sitta helt fel alltså ^^
Vanligaste färgen på mina kläder: svart, helt klart
Sminktips till allmänheten: Använd minst 2 ögonskuggor, en ljus & en mörk + highlighter. en enda ögonskugga blir sällan bra.
Mitt rum kan beskrivas som: det låter jag andra avgöra. jag känner mig hemma i det i alla fall (y)
Mig själv med tre ord: Implusiv, humörsmänniska, småvirrig
Jag tränar: ...när jag känner för det
Jag ville bli när jag var liten: min arkeolog-period höll i sig ett bra tag
Nu vill jag bli: ingen aning om vad jag vill jobba som, men att ha en egen studio som fritidsfotograf vore toppen.
Humör just nu: Lite seg, men annars är livet ok.
Är det nåt du absolut inte äter: Fisk & skaldjur
Hur många kuddar sover du med: 2 huvudkuddar, en "kramkudde" och 2 extrakuddar
Morgon- eller nattmänniska: nattuggla för det mesta.
Sparare eller slösare: sparare in my mind, men det är oftast mycket lättare att slösa.
Bästa film: Åhh, jag har en favorit, men kommer aldrig ihåg namnet D: sorglig är den.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: gaah, om jag nu ens kommer att vilja ha barn så...2 tror jag.
Bio eller promenad: Bio + promenad efteråt 8) kvällspromenader är sjukt mysigt ibland<3
Är du kittlig: hell yeah
Största svaghet: Att avstå från godis osv när andra äter det = omöjligt big times.
Det här är jag bra på: låter andra avgöra det. antar att jag är bra på att stå för det jag tycker.
Chips, morötter eller godis? beror på, men chips & choklad tackas det inte nej till!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Pedantiskt på hyllorna, stökigt på golvet.
Kaffe, te eller inget? te
Har du en besatthet? mobilen, kameran och smink (ignorera det sista, råkar tycka att det är skoj liksom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0