Tonvis med plugg

Mamma lagar mat, så jag har inte mycket tid på mig att skriva. tänkte lägga mig tidigt idag, annars orkar jag aldrig upp imorgon. Måste göra matteläxan, duscha, välja kläder osv. också. Allt har blivit så sjukt stressigt på sista tiden. fattar inte varför jag skulle gå och bli så besatt utav blggvärlden också, idiot. aja, antar att det behövs någonstans att fly när det blir för mycket. det önskar jag att jag kunde göra på idrott-och engelskalektionerna som jag lyckats utveckla någon form av fobi för också. jag ska sköta skolan den här gången. tänker inte förstöra för mig själv ännu mer än vad jag redan har gjort. ibland önskar jag att jag fick känna känslan av att vara "normal". att slippa stressen, ångesten och frustrationen i de doser jag tvingas uppleva, ständigt. men ibland är jag stolt. för fast jag är mer tystlåten än de flesta, fast jag är stel, har svårt för socialt samspel och ögonkontakt, så tvingas jag inte fejka. varför försöka passa in när jag ändå aldrig kommer göra det? Antar att det inte är många som bryr sig om att läsa det här inlägget, men so what. när jag tänker efter finns det bara en person som jag tror läser det mesta jag skriver. någon jag inte har pratat med på evigheter. har du någonsin värderat något riktigt, riktigt högt? det tycker jag att du ska ta och fundera på. och vad/varför & när. för jag tror att du har stängt igen så mycket att du till och med har glömt att komma över. du var den starka, till skillnad från mig. jag grät ögonen ur mig varje natt, du träffade nya kompisar. jag lät alla veta att den enda för mig var du, men någon annan hade redan tagit platsen  hos dig. nu är det annorlunda, men jag kan inte låta bli att undra var allt tog vägen. för vad du än säger, så vet jag att du brydde dig. flera år är inget som bara försvinner, och tyvärr; minnen finns kvar. nog om den saken. på torsdag har jag lång dag i skolan, sen ska jag med en från öppenvården till åbyvillan och hälsa på. där kanske jag kan få läxhjälp och lära mig sånt som jag har missat under åren hemma, vilket jag ser fram emot. kanske inte kommer hinna uppdatera så mycket då. men i helgen kör jag igång på allvar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0