Torsdag, med allt det innebär

...och så har det blivit torsdag än en gång. Hela morgonen har jag valt kläder både för dagen & morgondagen, packat ihop sovsaker, planerat luncher osv. Inte en lugn sekund alltså. Ska sova på åbyvillan ikväll, och får eventuellt hjälpa till med middagen där idag också. Mindre taggad, eftersom jag fortfarande är rätt hostig av mig, vilket bl.a dreas lär ha märkt vid det här laget x) haha. Antar att man måste göra saker man inte vill ibland också, annars vore det nog inte lika skoj när man gör sånt som man vill göra. well, dont know. men en sak jag vet är att det kommer bli jobbigt att äta borta ikväll. gaah, jag kommer kraxa som en kråka och göra bort mig en massa. ibland hatar jag min osäkerhet mer än allt annat. how bad, den kommer alltid att finnas kvar. Och vet nì? Jag bjuder på en nytagen cambild idag, vilket faktiskt är rätt så ovanligt. mwaha.




Kommentarer
Postat av: aaa

HIHIHI :D

2009-09-24 @ 16:32:41
URL: http://spacestore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0